Vitézy újra visszavág: az a főpolgármester, aki vasútellenes, nem lehet zöld
Folytatódik a főpolgármester-jelöltek adok-kapok vitája. Vitézy Dávid pontokba szedve cáfolta meg Karácsony Gergely korábbi állításait.
Folytatódik a főpolgármester-jelöltek adok-kapok vitája. Vitézy Dávid pontokba szedve cáfolta meg Karácsony Gergely korábbi állításait.
Kovács Balázs Norbert Lázár János tárcájánál felel a terézvárosi Podmaniczky Liget kialakításáért.
Kedves hobbijának, a multik szapulásának hódolt Lázár János egy konferencián, az építési és közlekedési miniszter azonban ezúttal bőven ki is fejtette, hogyan viszonyul a magyar gazdaságban nélkülözhetetlen nemzetközi befektetőkhöz. Spoiler: finoman szólva ellentmondásos ez a viszony.
2022-ben 5500 milliárd forint értékben kellett beruházásokat elhalasztani vagy felfüggeszteni, most újabb átütemezéssel „revolvereznek” – mondta az építési és közlekedési miniszter.
Lázár most azt mondta, felvetette a kormányfőnek, hogy ha már a SPAR azt hazudta, hogy az állam meg akarta venni, akkor “ezt tekintsük ajánlatnak, és vegyük meg őket szőröstül-bőröstül”.
Egy cégen át kell intézni a MÁV, a Volánbusz és a Magyar Közút beszerzéseit. Lázár János egy régi ismerősére bízta a munkát.
Mindent bevetnek a leendő lakók, hogy bejussanak a lakásokba, amelyeket az eladó és a generálkivitelező miatt nem tudnak birtokba venni. A miniszternek írt nyílt levél mellett petíciót is indítottak, és újabb tüntetésre is készülnek.
A váltás már február végén megtörtént, a honlapra azonban csak nemrég került ki az új vezérigazgató neve.
Egyúttal arra kérte a hódmezővásárhelyi polgármestert, ne hívja Kálmánnak, mert az ő neve hivatalosan is Rákay Philip.
Szerinte most Rákay bebizonyíthatja, hogy nem Lázár egyszerű strómanjaként került médiatulajdonosi szerepbe, ha annak adja el a tulajdonrészét, aki a legtöbbet kínálja érte.
Névtelen cikkükben azt írták, nem kérnek bocsánatot senkitől.
Egyben bocsánatot kért Navracsics Tibortól a „Promenád24, szerepüket súlyosan félreértelmező kollégái helyett is”.
A találkozóról a párt elnöke, Toroczkai László tett közzé fotókat.
Dúsgazdag üzletemberek tucatjai alakítottak vagyonkezelő alapítványokat az elmúlt hónapokban, akik szoros kapcsolatban állnak az Orbán-rendszerrel. A trendi alapítványi megoldás a bizalmi vagyonkezelőknél is jobban védi a magánszférát.
A határidők jórészt 2025-2027-re vonatkoznak.
Az Építési és Közlekedési Minisztérium szerint az ő számításuk a helyes, valóban évi 1 milliárdos lesz a tarifareform pluszköltsége, és nem 10-13 milliárdos, ahogy azt a lap becsli.
Alig néhány héttel ezelőtt még azt közölték, nincs napirenden ez a kérdés.
Lázár János miniszter is megjelent azon a tüntetésen, ami hétfőn reggel az Építési és Közlekedési Minisztérium épülete előtt volt a Déli Körvasút jelenlegi tervek szerinti megépítése és a fakivágások ellen.
A G7 számításai szerint az Építési és Közlekedési Minisztérium látványosan fals számokat közölt.
Az építési és közlekedési miniszterrel a Népszava készített rövid interjút, Magyar Péter telexes beszélgetésében elhangzott, Lévai Anikót érintő állításairól.